NielsenIQ Homescan

Elke uitgever moet een schriftelijke goedkeuring ontvangen alvorens deze campagne te promoten, stuur dan uw voorbeeld naar germany@daisycon.com Het NielsenIQ Homescan Consumer Panel vertegenwoordigt Duitse consumenten.
Elke uitgever moet een schriftelijke goedkeuring ontvangen alvorens deze campagne te promoten, stuur dan uw voorbeeld naar germany@daisycon.com Het NielsenIQ Homescan Consumer Panel vertegenwoordigt Duitse consumenten. Door het scannen van de barcodes op hun aankopen en het invullen van leuke enquêtes, panelleden echt maken hun meningen tellen in de consument markt. Global target met focus op jongere dan 29%. Lead flow: SOI registratie Limited volume, gelieve een budget te reserveren op germany@daisycon.com voordat u begint met het bevorderen van deze campagne. RICHTSNOEREN: Het lidmaatschap van het panel mag niet als een baan, betaald werk en geen monetaire beloningen mogen worden vermeld Advertising mag niet suggereren dat op-registratie, aanvragers zullen automatisch worden geaccepteerd om lid te worden van het panel; de aanvragers zullen gaan door middel van een vetting proces voordat ze aan boord van een promotie van het paneel, kopie moet worden in de lokale inheemse taal en grammaticaal correct; proofing door native copywriters moet worden gebruikt Alle beelden die als beledigend kunnen worden beschouwd of kan leiden tot klachten mogen niet worden gebruikt. Afbeeldingen die worden gebruikt moeten vrij zijn van creatieve rechten Alle informatie moet feitelijk correct zijn, zoals door de adverteerder wordt verstrekt-alleen informatie die wordt gepresenteerd in de campagnebeschrijving of die zichtbaar is op de aanvoerpagina's, kan worden gebruikt. Uitgevers mogen geen verklaringen opstellen die vals of onwaar zijn. Elke doelgroep mag niet worden opgenomen in de reclame-inhoud of promotie (bijv. "op zoek naar singles om deel te nemen aan een scanpaneel" ... etc) Als er beelden van scanners worden gebruikt, mogen ze niet de binnenkant van een supermarkt illustreren of suggereren dat het scannen buiten de woning moet plaatsvinden, ze moeten een thuis hand-held scanner vertegenwoordigen die alleen thuis wordt gebruikt Geen merk moet worden vermeld in de berichten, hetzij op naam of logo; alle beelden moeten vrij zijn van merken. Dit omvat, NielsenIQ, Dynata of een ander derde partij merk.